h1

Extended Absence Apology

August 14, 2009

Gah, si credeam ca macar aici o sa ma tin. Nu-i ca si cum mi-a scapat total din minte (am vreo cinci sau 6 drafts semi sau abia scrise pe diverse teme); cred ca problema mea e ca-mi place mai mult sa ma gandesc despre ce o sa scriu decat sa pun pe hartie – tastatura – in fine.

Jumatate din motivul pentru care postul asta exista e sa informez anumita lume ca mi kaput (IAR) compul; acu scriu de pe laptopul mamei, dar care n-are messengerul instalat. asta nu-i o scuza decat pentru saptamana asta, stiu, dar trebuia mentionat.

Si in ultima vreme ce-am facut? De cand n-am mai postat: o faza de anime, cand m-am uitat la Peacemaker Kurogane, Chobits, saiyuki Reload si Clamp Gakuen tanteidan; dupa asta mi s-a cam facut sila de imagini+ecran si m-am apucat de citit… o tona de fanfic X/Tokyo Babylon (care a culminat intr-o mica obsesie cu Seishirou si Subaru), dupa care m-am pus la punct cu manga-urile care urmaresc, trezind vechea dragoste pentru Amatsuki (am incercat sa citesc cel mai recent capitol in japoneza, dar multe kanji-uri n-au furigana!); am tradus cantecele din Tales of Symphonia ‘Yume no Hate’ si ‘Prayer’, mi-am corectat traducerea veche pentru ‘Haruka kimi no moto e’ (cantecul din harukanaru toki no naka de); apoi, impinsa de crossoverul Vatharei (o puteti gasi pe fanfiction.net), m-am bagat vreo trei zile in Monochrome Factor. Cel mai recent lucru e o saptamana de Sims2, sau – maidegraba – descarcat chestii pentru Sims 2 (ceea ce s-a terminat o data ce calculatorul meu a refuzat sa mai coopereze). Acu citesc niscai fanfic Petshop of Horrors.

Whew. Fiecare element de-acolo merita un post pentru sine, si fiecare reprezinta o tema care n-am prea vrut sa-l abordez pe blogul asta (anime).  Initial am vrut sa scriu mai mult despre fiecare, dar dupa ce am scris vreo 500 de cuvinte doar EXPLICAND despre ce naiba e vorba in X (sumarul scurt e “superpowered teenagers try to prevent or bring the end of the wold”) am aruncat idea la gunoi. Vroiam sa ma bag in idea de ying/yang pe care-i structurat si in niste idei introduse de fanficul Family Matters, dar totul n-are nici o valoare daca nu ati vizionat sau citit seria.

Alt draft e o vaga “analiza literara”… a cantecului caracterului Hao din Shaman King (hey, e complex!) – dar trebuia abandonat fiindca stiu prea putine despre Japonia si cultura lor; cum ati interpreta expresii precum “uitandu-ma la groapa in care toti dragonii dorm inlantuiti, nemiscati si nemancati, gandurile mi se scufunda in chihlimbar” (traducere foarte aproximativa)? Sau “sabia, oglinda si piatra in cele trei aspecte ale sufletului meu; [dupa/intr-o/fara] seara primaveratica, acest spirit;  [] conflicte, acest suflet; [] [un cuvant care poate inseamna ‘tara mica’], aceasta inima”?

Be that as it may.

Nu prea am ganduri complicate acuma care merita dezvoltate in scris, pe care inca nu le-am obosit, ard tot ce ma stimuleaza prea repede. De exemplu, Chobits a inspirat o discutie mentala legata de roboti, natura emotiilor si a frumusetii… despre care m-am gandit incontinuu vreo doua zile, dupa care am lasat-o.

Inchei aici. Chiar in timp ce scriu asta mintea imi fuge prin drafturile necrise, salvate in creierul meu cautand vreunul care sa-mi tina atentia si acu. Sper ca o sa si ajunga scris.

N-am recitit asta, deci scuzati greselile gramaticale care garantat au aparut si propozitiile redundante.

Leave a Reply

